Midttrafiks mobile Kundeservice

Kunderne kan møde Midttrafiks mobile Kundeservice ved fx byfester, kulturelle arrangementer, messer, uddannelsessteder og få information og vejledning i Midttrafiks produkter.

Et fast team af medarbejdere vil tage på turné et par gange om måneden for at møde kunderne, der hvor de er.

Teamet skal først og fremmest udbrede kendskabet til Midttrafik uden for Aarhus-området, men også vejlede kunderne i Midttrafiks produkter, og dermed gøre kunderne trygge i at rejse med kollektiv trafik.

Midttrafiks mobile Kundeservice kan tilbyde den samme service, som Midttrafik Kundeservice på rutebilstationen i Aarhus:

  • Oplyse om Midttrafiks produkter (både bus, tog og flextrafik)
  • Oplyse om priser og billigste rejse
  • Oplyse om billetprodukter
  • Oplyse om rejsegaranti og andre rejseregler 

Sådan booker du Midttrafiks mobile Kundeservice

Kommuner og regionen kan booke det mobile kundecenter til lokale arrangementer. Der er lige nu plads til 10 nye arrangementer.

Du skal booke senest 4 uger før, arrangementet afholdes.  

Arrangementet skal ligge hverdage mellem kl. 8.00 - 18.00. 

Hvis der laves en aftale i god tid, vil der være mulighed for deltagelse aften og weekender. 

Se hvordan dine personoplysninger behandles i Midttrafiks privatlivspolitik

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål eller vil vide mere, er du velkommen til at ringe til os på tlf. 70 210 230.

Book os her

Om arrangementet
Der skal være min. 20 deltagere
Kontaktoplysninger
For- og efternavn
Kontaktpersons telefonnummer