Flextrafik nyhedsbrev
Januar 2023
Tilladelse til at køre i gågaden i Skive
Vi har igen i år fået fornyet tilladelsen til at køre Flextrafik i gågaden i Skive C.
Du skal printe tilladelsen og have den med i din bil.
Vi har ikke modtaget tilladelsen endnu, men når vi har modtaget den, kan du finde den på vores Extranet.
Hvad skal du være opmærksom på, når en kunde har iltflasker med?
Hvis du skal køre med en kunde, der har iltflasker med, skal du være opmærksom på:
- At siddende kunder skal sidde på bagsædet bag passagerforsædet. Kunderne må have op til to iltflasker med og de skal stå på gulvet mellem fødderne på kunden. Hvis der er to flasker, skal de være i en taske, mens de står på gulvet.
- At kunder i kørestol må have op til to iltflasker med. Flaskerne skal sidde fast på kørestolen og ikke kunne flytte sig.
Husk at du skal ringe til kunderne minimum 5 minutter før, at du ankommer
Du skal huske at ringe til kunderne minimum 5 minutter før, at du ankommer til adressen.
Hvis du husker at ringe, kan kunden stå klar, når du kommer og I kan hurtigt komme videre på turen.
Skiltene på parkeringspladserne på Regionshospitalet Gødstrup er forsinket
Skiltene, der skal stå ved de reserverede pladser til bl.a. Flextrafik på Regionshospitalet Gødstrup, er desværre forsinket. Skiltene bliver først leveret her i starten af 2023.
Hvordan gik kørslen d. 24. december 2022?
Vi endte med at køre 2.793 ture d. 24. december 2022.
Annette fra Midttrafik sad ved FlexDanmark i Aalborg d. 24. december og fortæller, at dagen generelt gik godt.
Der var, som forventet, kø på telefonerne, men der var ikke store udfordringer og forsinkelserne var generelt få og små.
Vi vil gerne sige dig en stor tak for indsatsen og ønsker dig et godt nytår.
Tag godt imod vores nye medarbejder i Flextrafik
Jens er startet som trafikstyrer ved Flextrafik d. 5. januar 2023.
Vi håber, at du tager godt imod ham.
Telefonstatistik og rettidighed
4. kvartal 2022 (oktober – december): |
|
Antal besvarede kald på vognmandslinjen |
38344 |
Gennemsnitlig ventetid |
105 sekunder |
Besvaret indenfor 60 sek. |
66 % |
Rettidig afhentning |
88 % af alle kunder afhentet til tiden |
Rettidig aflevering |
93 % af alle kunder afleveret til tiden |