Fejlmeld rejsekortudstyr i busser
Andet udstyr fejlmeldes på helpdesk.rk@midttrafik.dk
Sådan gør du
Udfyld formularen herunder for at fejlmelde rejsekortudstyr i busser til helpdesk.
Alle felter med * være udfyldt.
Se hvordan dine personoplysninger behandles i Midttrafiks privatlivspolitik
Din fejlmelding sendes automatisk til rejsekort helpdesk, og du modtager en kopi via e-mail.
Fejlmelding skal ske senest en halv time, før servicevinduet starter.
Helpdesk betjenes på alle hverdage i følgende tidsrum (dog ikke 5/6, 24/12 og 31/12):
- Mandag - torsdag 7.00 - 15.00
- Fredag 7.00 - 14.30
Skal servicevindue åbnes før kl. 7.30, skal vi have din fejlmelding senest kl. 14.30 hverdagen før (fredag dog kl. 14.00).
Tjek, før du fejlmelder
Skærm (fuldt udstyr):
Tjek skærmkabel-stik på TCU(computer)
Genstart ved at trykke ”RST” knappen i bund med en kuglepen
Tablet (bus light) :
Genstart ved at holde de 2 knapper nede i 40 sekunder
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til fejlmelding, kan du kontakte rejsekort helpdesk på tlf. 70 20 10 15 mandag - torsdag 7.00 - 15.00 og fredag 7.00 - 14.30.